שלום רב,
כנראה שיש צורך כאן בהזדהות עדתית. ובכן אני בת עדות המזרח.
ישנה צביעות זועקת לשמים בהתנהלות של הקשת ובהתנהלותו של כל מי שבא חשבון עם העבר.
האם באמת שינוי שם של רחוב יוספטל יביא שינוי? יתקן עוול?
ישנן היום, אני מדגישה היום, עוולות חמורות שנעשות כלפי בני עדות המזרח ע"י "מנהיגי העדה" ואין ביקורת כלפי מעשיהם.
לא זוכרת ששמעתי את אנשי הקשת המזרחית מוקיעים את דרך החינוך וההתנהלות של אנשי ש"ס כלפי מצביעיהם.
ממניעים פוליטיים בלבד, מחנכים את ילדי מערכות החינוך של ש"ס ב"גטאות" ובחינוך מצומצם ללא ליבה וללא כלים לשרוד בעולם הטכנולוגי המתפתח.
העוול שנגרם לילדים אלה עצום ויש חשש שיימשך גם בדורות הבאים.
האם משום שעושי העוול הם בני עדות המזרח זה תקין? האם נימצא באותו מקום מבקר ומתלונן גם בעוד שנת דור?
אותי חינכו להיות עצמאית, לדאוג לעצמי ולא להישען ולהסתמך על אחרים.
כנראה שהדרך הזו מוצלחת יותר מאשר להתבכיין על העבר ולהנציח את הבורות והנבערות בהווה
מאירה נמרודי
16 במרץ 2018 @ 11:10
שלום רב,
כנראה שיש צורך כאן בהזדהות עדתית. ובכן אני בת עדות המזרח.
ישנה צביעות זועקת לשמים בהתנהלות של הקשת ובהתנהלותו של כל מי שבא חשבון עם העבר.
האם באמת שינוי שם של רחוב יוספטל יביא שינוי? יתקן עוול?
ישנן היום, אני מדגישה היום, עוולות חמורות שנעשות כלפי בני עדות המזרח ע"י "מנהיגי העדה" ואין ביקורת כלפי מעשיהם.
לא זוכרת ששמעתי את אנשי הקשת המזרחית מוקיעים את דרך החינוך וההתנהלות של אנשי ש"ס כלפי מצביעיהם.
ממניעים פוליטיים בלבד, מחנכים את ילדי מערכות החינוך של ש"ס ב"גטאות" ובחינוך מצומצם ללא ליבה וללא כלים לשרוד בעולם הטכנולוגי המתפתח.
העוול שנגרם לילדים אלה עצום ויש חשש שיימשך גם בדורות הבאים.
האם משום שעושי העוול הם בני עדות המזרח זה תקין? האם נימצא באותו מקום מבקר ומתלונן גם בעוד שנת דור?
אותי חינכו להיות עצמאית, לדאוג לעצמי ולא להישען ולהסתמך על אחרים.
כנראה שהדרך הזו מוצלחת יותר מאשר להתבכיין על העבר ולהנציח את הבורות והנבערות בהווה